Inte helt vanligt

Nu tänker jag tipsa om något som inte direkt har med LCHF att göra, utan mer välmående och lycka! Eller jooo…. Det har ju med att göra att JAG äter LCHF.

Ikväll när vi hade nattat barn så svirade vi om, lämnade barnen tryggt med moster och svåger och begav oss fram till stadens ena lilla restaurang Gränden för lite mat…

20130810-004232.jpg

Här kommer nu då mitt tips…. Vårda era relationer! Glöm inte av varandra mitt i alla måsten! Det är viktigt att bara ge varandra tid att få njuta! Speciellt efter att man fått barn och väldigt sällan äter tillsammans utan barn och utan att sitta på helspänn med ögon i nacken, haha!

Ingen avancerad kväll för fem öre utan god mat, snyggt sällskap och lite att dricka… ❤ Jag är fortfarande galet kär i min man, som om vi träffades nyss, hihi!
Vi försökte ett tag att avsätta en kväll varje månad till bara oss. Det är svårare än man tror, det är ett helt företag och inte bara att kliva ut genom dörren. Vi gjorde det ett tag men nu i somnar har det inte blivit av, förrän idag… Så skönt! Vi älskar våra barn mer än allt annat men för att hela familjen ska funka så måste mamma & pappa få lite egen tid!

20130810-005407.jpg
LowCarb till mig.

20130810-063351.jpg
Mannen min ❤

2 thoughts on “Inte helt vanligt

    • Ja det är viktigt 🙂 vi har “bara” ett par föräldrar eller vad man ska säga så här får vi välja ganska noga när vi behöver lämna bort om inte moster eller faster erbjuder sig då vill säga som i fredags annars får vi turas om 🙂 och då blir det ju ingen tid tillsammans haha kram

Leave a Reply

