Framtiden för Mig?

God kväll min vän, hur har du det?
Börjat jobba?

Jag har börjat fundera återigen på framtiden för Kostologik, i samband med att jag nu ska börja jobba i höst så ska jag ju även börja min resa mot att bli Dipl. Kostrådgivare. Där kommer funderingarna in, jag har ju lite tid att fundera men jag vet att jag vill starta upp Kostologik som kostrådgivning både för privatpersoner, företag och idrottsföreningar m.m

Så nu till mina triviala funderingar…..
Vad är det ni förknippar med mig? Med mitt namn Kostologik?!

Jag är jätte nyfiken för jag vill att min framtida logga ska representera mitt företag så som ni ser mig både professionellt och personligt. Jag vill att mitt företag ska stå för det personliga och det intima som tyvärr ibland försvinner, när det bara blir massproducerat och att man gör allt för att tjäna så mkt pengar som möjligt det känns faktiskt inte som jag.
Självklart vill jag kunna livnära mig i framtiden på just Kostologik, men handen på hjärtat, inte till vilket pris som helst.

Jag avskyr bluff och båg och myglare, det finns alldeles för mycket sånt omkring oss och än värre, det är alldeles för lätt att gynna sig på andra, livnära sig på fula sätt.

Så om du skulle vilja ta dig tiden med att kommentera en två tre ord om vad du förknippar med mig eller om du har några andra tankar så dela gärna med dig, det är ju faktiskt för den allmänna folkhälsan jag kommer att försöka arbeta. ❤

6 thoughts on “Framtiden för Mig?

  1. HÄRLIG, LJUVLIG, UNDERBAR, NÄRA, STARK, MOTIVERAD, STRONG… med mera, med mera…! Du är helt enkelt helt FAB!! Wow, va KUL att du ska utveckla ett eget företag! ÄLSKAR människor med stora och härliga drömmar! Du är ju bara bäst!!

    STORA kramar!

  2. Förklara gärna hur utbildningen till dipl. kostrådgivare går till. Vem håller i den? Hur lång är den? Vad kostar det? osv.

Leave a Reply

