Gör vågen för vågen!

Hej mitt i natten min vän, du sitter säkert med morgonkaffet när du läser detta…

Här har vi packat, vi har tvättat, jag har gått igenom listor, lagat mat osv. Jag är inte så orolig om jag skulle glömma något till mig själv, det löser sig alltid. Skulle vara värre om jag glömde packa något livsviktigt till barnen. Att inte få med snuttefilten, det ni… Det skulle vara intressant… Eller inte! Livsviktigt med snutte! ❤

20130730-235342.jpg
Det blev lax, stekta grönsaker med pepparsmör till middag.

Och vet du, jag har ju pendlat 2-3kg upp och ner varannan dag känns det som de sista veckorna men idag spräckte jag den lilla ynka siffran med 100gr. Men 100gr är fortfarande ganska mycket om du skär upp 100gr smör så ser du! Allt neråt är positivt oavsett mängd.

Ni har väl inte missat LCHFträffen i Malmö den 31/8? Ni hittar mer info hos Jills Mat och hos LCHFMagda. Ska du dit?

3 thoughts on “Gör vågen för vågen!

Leave a Reply

