Shopping & Stigande PW

Hejjjeeee snygga du,
Hur mår du?
Vad gör du nu mitt i värmen?

Idag skulle jag ha jobbat men det blev inte så, så vi har haft en riktig familjedag. Rensat rabatter och pulat lite i trädgården sen packade vi in oss i bilen och for till Skövde. Jag fyndade faktiskt en tunn jacka, armegrön ja men visst! Jag måste snart skaffa mig någon annan färg haha!

Nu ikväll så har jag och Linnéa varit uppe på berget och PW:at. Elljusspåret och halvvägs genom rundan kommer vår stads fina slalombacke, så vi körde den upp å ner. Heja oss! Jag blev dessutom attackerad av en brännässla så nu är hela min arm jättesvullen! Sen blev jag biten av en blinning på skinkan, å fan vad ont!

20130728-235529.jpg
Visst är det fint?!

Har du motionerat idag?

Leave a Reply

