Gäddhängsträning nästa…..

Vet du, igår tog vi varsin “outfit”-bild jag och svägerskan och tjaaaaaa bilden i sig blev väl helt okej, MEEEN jag ser……… Jag ser att jag måste åter igen lägga in armar på mitt träningsschema!
Mitt för tillfället icke existerande schema dessutom…..

20130727-081846.jpg
Men för övrigt så kände jag mig ganska fräsch och lagom snygg! Min karl sa att jag var skitsnygg och det räcker mer än väl!

Men vet du, nu får du inte missuppfatta mig….. Men be någon ta ett “outfit” foto på dig när du mår bra, känner dig fin och läcker! Sen tittar du på det och var kritisk men INTE för hård mot dig själv, utan använd sättet “så här långt har jag kommit men det här behöver jag jobba på”. När du sedan tittar på bilden, som i mitt fall att jag måste lägga till armar på mitt träningschema igen så klanka inte ner på dig själv utan sätt istället upp ett litet mål och peppa dig själv med vad mycket du åstadkommit och tänk INTE ens tanken “vad har jag inte gjort” utan bara positiva tankar.

Det är lätt att snöa in på saker som man är missnöjd med men försök att se det positiva i det. Jag vet att jag behöver köra lite mer core/abs nu igen också utöver min kondition, eller ja….. jag behöver träna det mesta just nu, haha! Men något jag tycker är så fult, mer fult än mina armar för tillfället är den där lilla “bukhuden” som nästan oavsett trosor ALLTID ska kika fram lite, lite muffinshäng så att säga. Igår hade jag jättelång midja på mina höftharems och en lite längre enärmad-topp. Väldigt muffinsförlåtande och kanske något för lös topp för att framhäva mina former men det funka och igår var det min tatuering som fick synas mest.

20130727-082848.jpg
I går var faktiskt en bra dag trots att jag svävat ut det sista….

Hur går det för dig, berätta gärna!
All kärlek,
Mickan

Leave a Reply

