Barnfritt

God Morgon vackra du, hur mår du?
Jag fick faktiskt sova så länge som till 06.10 idag och vet du, det är rena rama sovmorgonen!!!!

I går kväll så åkte jag och älskling på bio med Anna & Stefan.
Min snygga karl har varit besatt av att få biljetter till premiären för Wolverine, länge, haha! Det har räknats ner i vår familjekalender på väggen……. (Så bra var filmen inte…)

20130727-080127.jpg
Det behövde vi, komma hemifrån båda två samtidigt och bara rå om varandra lite, ni vet, pussas, hålla handen å sånt där annat slafs som man inte tar för givet att det alltid finns tid till som småbarnsförälder.
Man måste vårda sina relationer lika väl som man måste vårda sin kropp och ge den de bästa förutsättningar vi kan.

20130727-080437.jpg

Tycker du det är svårt att gå på bio utan snacks? Klarar du att sitta utan att äta när det känns som om ALLA andra gör det?!!
Köp med dig dricka, det blev mineralvatten med citronsmak för mig…. Jag hade inte tänkt äta något “godis” men i sista sekund sprang vi över till kiosken på andra sidan gatan och jag köpte en liten påse jordnötter, det enda som fanns i nötväg….. Det funkar! Inte varje dag men ibland! Dessutom såg jag när jag betalade att det fanns små portionsbitar av 70% mörk choklad, Lindts…. Men där sa jag faktiskt STOPP!!

Gör inte som jag, bestäm dig innan vad du ska smaska på 🙂

2 thoughts on “Barnfritt

  1. Ja det är viktigt att vårda sin relation . Så man inte glömmer bort varann. Det farligaste man gör är att tänka att man inte behöver göra nått för relationen för vi har det ju så bra . Och det kan va små vardagliga saker .

Leave a Reply

