Sommarsvulla?

God morgon min vän,
Här är det muntert…. Både mamma och barn är trötta, gnälliga och inte direkt så där lattjo att umgås med kan jag tänka mig. Här var vi uppe vid halv 5, då hade jag dessutom försökt få sonen att somna om ett bra tag innan….. Nå väl det funkar ändå, värre är barn som ska slåss, bitas, luggas och som helt enkelt får raseriutbrott bara ordet NEJ yttras, Halleluja, välkommen till småbarnslivet 🙂 Lite charmigt är det ändå!

Hur går det med maten för dig?

Här GICK det bra…. Även hela förra veckan trots alla tråkigheter! Träningen har inte blivit av sedan löpturen förra onsdagskvällen… Men de senaste två dagarna har väl maten varit så där….. Det slank ner en chokladboll när vi fikade efter begravningen… Och även en till senare under kvällen……. Jag smällde även i mig en jädrans alldeles för stor portion mat som gjorde mig jätte svullen, även om den var god…

20130726-070907.jpg

Även igår blev det en del BRA men FÖR MYCKET mat! Vilket ju inte är så konstigt då jag är en KÄNSLOÄTARE, jag tröstäter, jag belöningsäter…… Ja nu har kanske mitt undermedvetna kickat igång och den där lilla tjockisen har vaknat och vill ha mat nu när det är jobbigt?!

En förbannat jädra tur att jag lärt känna mig själv! Jag klarar av att hantera sånt här! Så de där extra +2kg på 2dagar ska tas i tu med bums. Idag blir det LAGOM mängd mat och inga undantag! Igår slank det ju dessutom ner både lite vin, öl & nötter m.m

Jag ska dessutom försöka få till ett pass på gymmet!

Hur går det för dig? Orkar du träna nu i semestertider?

2 thoughts on “Sommarsvulla?

Leave a Reply

