Ostpanerade Ägg med Rosépepparbearnaise!

Gjorde en superenkel och god frukost/brunch förut!

Värm stekpannan, i med kokosfett (antiinflammatoriskt och bra för hyn m.m) smält en skiva ost per ägg och knäck ägget över. Lägg en skiva ost på ägget och vänd sedan när du nått önskad stekgrad.
Attans så gott! Serverade med Rydbergs rosépepparbearnaise idag!

20130723-145103.jpg

Förr, innan jag blev gravid gillade jag hackad gula, du vet så ägget är lika hårdstekt rätt över. När jag var gravid och inte skulle äta lös gula… Då ville jag bara ha det. Nu, nu varierar det, men mina ostägg vill jag ha lösa!

Leave a Reply

