En oredigerad känsla!

Jag fotograferade en vän och hennes häst igår och då passade vi på att knäppa några familjefoton. Det här fotot är ju bara helt galet sött!

20130723-150608.jpg
Det är ju viktigt att även djuret på bilden blir fint, proportioneligt, ut rätt vinkel osv yada yada snark säger du? Jag har ju fördelen att ha känslan med hästar eftersom jag är hästtjej, man ser känslorna så tydligt och här ser ju båda så glada ut, både Lazy & Neah!

20130723-150826.jpg
Smakprov på paret själva, Tjabo & Elin!

Undra ibland om jag inte tycker det är lättare att fotografera människor man inte känner jätte väl! Det är en balansgång? Det ska vara bekvämt, det ska vara roligt och samtidigt ska man ha ett mål med vad för fotografering man vill ha… När man är nära vänner blir det ibland lite för bekvämt men vi löste det igår och jag är nöjd med många av bilderna.

Tack för att jag fick tänka på något annat igår ett litet slag, än att jag saknar min älskade Morfar ❤

6 thoughts on “En oredigerad känsla!

Leave a Reply

