Utvärdering

God kväll vackra du,

Som du läste tidigare så belönade jag mig själv tidigare idag. Just att sätta upp delmål och att belöna sig själv när dessa delmål är nådda tror jag är A och O! Jag tror det är supermegaduperviktigt att man måste heja på sig själv med jämna mellanrum!!

För vem kan heja på dig själv så som DU kan!!!

Självpepp är den bästa peppen!

20130722-235725.jpg
Min kära vän Louise har fotograferat.

För visst är det så att det ibland suger balle och att man under resans gång bara vill krypa upp i duschen och gråta eller gömma sig under täcket tills det blir vinter och man kan plocka fram tjockkläderna så man kan gömma sig under…..

Vet du vad, utvärderingar är bra! Du får det svart på vitt hur jävla bra du är! Sträck på dig och visa ditt underbara leende! Visa hur jädrans snygg du är, så snygg som bara du kan vara!

Ska vi göra det snabbt ihop?

Min Viktresa:
Jag är så bra (än så länge) för att jag lyckats gå ner 23kg sen 3/1, utan att slita av mig håret och utan att gråta alldeles för ofta. Även om det går upp och ner och kan pendla något kilo från dag till dag så mår jag så bra, jooooo
jag har gått och blivit beroende, jag träffar “Berra” (min våg) minst 1-2ggr om dagen, jag vet det är inte sunt för fem öre men det stillar mitt kontrollbehov!

Min Kost: Att äta LCHF är så enkelt, jag äter bra mat, bra och naturliga råvaror och hälsofördelarna är galet bra! Jag har skaffat mig ett så otroligt mycket sundare sätt att äta och se på mat än tidigare!

Min Träning: Jag är så sjukt stolt över att jag klarar av att springa flera kilometer utan att jag kollapsar, att jag kan ta min vikt x 1 1/2 i benpress, att jag har skaffat mig en uthållighet och en träningslust jag aldrig trodde skulle infinna sig hos mig…..

Nu är det din tur? Du får gärna lämna din utvärdering i kommentarsfältet ❤

Leave a Reply

