Belöning!

Jag har idag BELÖNAT mig med att påbörja min (halva) ryggtavla!

20130722-221852.jpg
Så mycket pill med linjerna eftersom jag ville ha ett mycket detaljerat kolsvart träd haha! Stackars David! 3,5h senare hade vi även fått dit några små fåglar!

20130722-222000.jpg
Nästa gång ska resten av fåglarna dit, det ska flyga några upp till nacken och några ut på armen/nyckelbenet och sen ska allt fyllas i svart!

So far so good och att tatuera ryggen var ju som en dans på rosor jämför med foten. Jag fick till och med nästan fråga några gånger om han ens körde. Så näst intill noll smärta.

2 thoughts on “Belöning!

  1. Skönt att slippa smärtan när man tatuerar sig. Om några år kommer du har fullt med gaddar 🙂 men roligt att se sen när den är färdig.

    • Ja det ska bli så roligt när den är färdig 🙂 hur går det med din eller var den färdig?
      Ja visst är det bra när det inte gör ont men jag gillar den smärtan lite grann haha!

Leave a Reply

