Grilla är LCHF-sommarmat

God kväll min sköna,
Vilken underbar dag?! Sommar, sommar och sommar!!!

Jag och barnen badade halva förmiddagen och myste, till och med jag hoppade i poolen och plaskade ett tag!

20130721-194106.jpg
En helt perfekt förmiddag med andra ord, men det är svårt att vara helt lycklig just nu och jag gråter om vart annat mest hela tiden!

Imorgon ska jag lägga min stora tatuering på skulderbladet/nacken/axeln som jag funderat på och vridit och vänt på länge! Nu blir det äntligen av!!!

Min älskade sambo är sannerligen en klippa, ikväll är det han som sköter middagen, det blir grillad kyckling! Så gott!
Grilla är verkligen helt underbar mat och dessutom så är det något av det lättaste att anpassa till LCHF!

Har du några knockout-grill-tips?

2 thoughts on “Grilla är LCHF-sommarmat

Leave a Reply

