Lchfklubbens ljuvliga müsli!

Ni som är medlemmar här på Lchfklubben.se har väl inte missat att deras kanongoda müsli nu säljs till pangpris! 109kr för 750gr istället för 219kr!

20130716-101129.jpg

Dyrt kanske du tänker……. Ja jämför du med vanlig müsli så är det dyrt! Men den är så god, den mättar och allra bäst är ju att den är hälsosam!! Lätt värt pengarna så in och shoppa nu!!
Jag ska handla på mig när jag åker till Stockholm, näthandel i all ära men när jag ändå är i Stockholm så ska jag ju självklart besöka butiken!!!

Leave a Reply

