Mår jag bra?

Hur mår du?
Hur mår jag?
Hur mår vi?

20130715-161041.jpg

Jag mår bra i mig själv, jag mår bra i min kropp, jag känner en helt annan slags balans än tidigare. Jag vet vad jag klarar av att göra “undantag” på och likaså vad jag inte kan “unna” mig….
Jag vet vad som triggar mig och vad jag kan stoppa i mig.
Jag är full av kunskap men långt ifrån fullärd. Jag kan mycket men inte i närheten av allt.
Men jag har lärt känna mig själv och min kropp!
Det är nog den största hälsovinsten av de alla…… Viktminskning i all ära, men i slutändan spelar det ingen roll hur smal, tjock, fet, mullig, normal du är om du inte mår bra i kropp och själ. Det underlättar med en mindre kroppshydda, ja… Men det är inte allt!

Jag mår helt enkelt bra, jag är vän med mig själv på ett plan jag inte vart förut, tack LCHF! Sen att det är mycket annat runt omkring just nu som gör att jag mår mindre bra är en annan femma, saker jag inte kan påverka själv, tyvärr. ❤

Så just nu är LCHF det som är lättast och den meningen har jag snott rätt av från fina Linda!

4 thoughts on “Mår jag bra?

Leave a Reply

