Lättast är LCHF

God Morgon min vän,
Jag orkade faktiskt inte återkomma igår, det är mycket just nu.
Men snart är det semestertider och snart åker vi till Stockholm 2nätter (3dagar) jag, älskling och barnen och det ska bli så skönt!
Vi behöver en liten paus från vardagen.

Det lättaste just nu är LCHF punkt!

20130715-073620.jpg

Igår blev det rester till kvällsmat!
Våra vänner bjöd på thaimat till lunch eftersom vi hjälpt dem lite med deras nya hus. Eller ja, jag hade barn-skiftet igår och det gick toppen!
Vi var ute och promenerade hur länge som helst igår, jag, alla barn och mina barns faster. Vi trodde det skulle bli regn men vi hade tur! Vi fick in en låååång promenad och även en “springa-med-barnvagnar-från-blinningar-mygg-och-andra-flygfän-tur” inte det optimalaste att springa med vagnar på guppig grusväg i skogen haha och hade någon sett oss hade de säkerligen trott att nu har Anna och Mickan tappat förståndet haha! Men barnen tjöt nästan av lycka över alla gupp så det var det värt! Och vi höjde pulsen, najs! 🙂

Vad ska du hitta på idag?

2 thoughts on “Lättast är LCHF

  1. God förmiddag snygging!

    Idag har jag redan hunnit ut till stallet och kikat till min häst som hade feber igår. Så det blir en sväng till dit idag. Men innan dess ska det liggas på stranden och bättra på brännan lite inför att semestern snart är slut 😦 Och nu är det slut på liberal lchf (läs glass) och det är lika bra att köra på nu när jag ändå ska jobba. så har bunkrat upp med ägg och tonfisk här hemma.

    Hoppas du får en fin dag!

    • Ägg å tonfisk är mums!
      Hoppas hästen blir frisk snart! Är skälv inbiten hästtjej så vet hur hjälplös man känner sig när de är dåliga. Kramar och hoppas du får en fin dag!

Leave a Reply

