Loka vs Cola

God morgon vacker!

Jag är ärligt talat ganska seg idag, jag var uppe tidigt igår, dagen gick 120km/h och sen dessutom skulle jag jobba på det….. Så var hemma och i säng vid 00. Uppe med barn idag vid 06….. Och så ska jag jobba 13 till 00, yeay! Men imorgon är det MIN sovmorgon, jag kan inte beskriva med ord hur jag längtar!

Igår mitt i allt så smet jag och barnen iväg med kära svärmor på loppis!
20130713-074501.jpg
Jättemysigt att botanisera lite, kika, drömma! Jag hittade en så fin gammal kaffekvarn i emalj men den hade tyvärr inget lock och var lite sprucken…. Darn! Men kom hem med en fin liten kista jag ska putsa upp till vårt framtida sovrum!

Innan vi åkte så hoppade jag in på Statoil och handlade två Loka citron! När jag kommer till kassan så säger kassörskan Vill du inte ha Cola istället? Nej tack de här blir bra svarar jag! Men det är 2 för 1!? Nej tack, jag vill bara ha dessa! Men Cola som är så bra i värmen, sött å gött! Nej tack, jag vill bara ha dessa osötade flaskor med vatten! Säkert?! Det blir billigare också! JAAAA säkert!!!!!!!

Smällde i mig en bacon/bluecheesesallad på jobbet igår vid 22, för jag var hungrig och hade inte ätit något sen långt tidigare, nu mår jag förfarande lite skumt över hur mätt jag är… Skit också!

20130713-075200.jpg

2 thoughts on “Loka vs Cola

  1. Åh! Jag hatar verkligen cola och blir nästan sur när dom ska hålla på å försöka sälja eller skänka cola! En gång när jag tvättade bilen på Statoil tyckte hon jag skulle uppgradera min tvätt till en dyrare för då skulle jag få ett 24-pack cocacola!? Nej tack… Absolut inte! Att dom får hålla på så och nästan försöka tvinga på folk onyttigheter! Vansinne!

Leave a Reply

