Smärtgräns?

God kväll fina du,

Vet du vad jag har gjort idag???

Haha, nä hur skulle du kunna veta det, om du inte följer mig på instagram det vill säga 🙂 då vet du!

Jag har ÄNTLIGEN tatuerat mig!!!!! Jag har ÄNTLIGEN täckt över min ruskigt fula, dumma, utan mening och på fyllan tatuering!!!

Jag är så nöjd!!! Vad som helst skulle varit bättre än vad jag hade!!! Men nu är det ju tur att jag är nöjd!!

20130711-204500.jpg
Så här såg jag ut i morse!

20130711-204525.jpg
Här har David precis börjat med linjer!

20130711-204559.jpg
Färdig med linjer!

20130711-204630.jpg
Medan foten vilade så passade vi på att fylla i min grådassiga hand och David fick testa att tatuera hand för första gången 🙂

20130711-204720.jpg
Så här blev den alltså färdig!

Jag är jätte nöjd! Jag är sån där människa som alltid letat lite kickar, jag har testat att köra “Chicken Race”, “Street Race”, “Drifting”! Jag har ridit hunthästar i irländsk vildmark, simmat med delfiner och små hajar utanför Irlands kust, klättrat berg och jag tatuerar mig! Nu sen jag blev mamma har jag lugnat ner mig något avsevärt så just denna tatuering har jag sett fram emot!! Smärta, en helt underbar smärta!
Inte oumbärlig att man gråter utan så där så man gnisslar lite tänder och kvider 🙂
Nu är jag nöjd, till nästa gång!

20130711-205536.jpg
Skillnad eller hur 🙂

Vart går din smärtgräns, oavsett vad du tar för dig, prova att utmana dig själv det där lilla extra! Pusha dig själv lite lite lite längre och lite lite mer och utanför din “comfort zone” så kommer du att må underbart och kanske till och med få lite extra resultat!

Tack älskade lilla familj för min morsdagspresent ❤
All kärlek,
Mickan

2 thoughts on “Smärtgräns?

  1. Snyggt! Har två gaddningar som behöver göras vid, får se när det blir.

    Idag ska jag springa mil-lopp. Inte för att jag känner för det men ändå. Det är mitt sätt att utmana mig själv, att gå utanför comfort-zone. Simma med hajar överlåter jag åt andra galenpannor. 😉

    Ha en go fredag.

    /Veronica

    • Åh jag önskar jag skulle orka milen snart! Jag har 5km utan att dö som mål tills semestern är slut! Där är jag inte riktigt än 🙂 så bra utmaning 🙂
      Haha notera att det var minismå hajar 🙂 haha! Kram

Leave a Reply

