LCHF är att njuta

LCHF är sannerligen att njuta! God mat, bra mage, viktminskning, jämn blodsockernivå och så lite livsglädje på det!
Behöver man mer?

20130709-140646.jpg
Medan båda mina små sover efter en rolig förmiddag med Faster och Farmor så passar jag på att lapa lite sol innan jag ska ta tag i alla måsten, det ska lagas mat, det ska handlas och så lite annat på det 🙂 men det är ju så livet funkar! Man måste ta för sig det man vill och gör det helst med en ödmjuk approach så kommer du långt!

Jag är seg idag, helgen har krupit ikapp. Inte så mycket fysisk seghet utan mer mentalt! Dessutom höll jag igång nonstop igår tills klockan var 23. Jag skulle tränat igår men ansåg att mormor behövde ha lite städhjälp, så på med skurhandskarna och skrubbskorna och där fastnade jag tills klockan slog nästan elva. Det är ju så när man jobbar eller har småbarn eller både och, vissa saker får man ta sig tid till på kvällen!
Nu känner jag mig fet och ser fram emot mitt pass på gymmet imorgon, här ska köttas kondition och core! Jag räknat kallt med att jag ska orka iaf 4km lätt jogg denna gången. 5km allra helst! Det körde jag sist fast med två intervall-avbrott och 500m PW som uppvärmning. Det är som med sömn, när man kommer över den där tröskeln då hår det av sig självt! Kanske blir det berget??? Core och lite armar kan jag ju faktiskt köra där uppe på en filt…. Sugen nån? Kl. 20.00 avstamp!

Ny bikini måste inhandlas…. Mina bröst är gonzo haha!! Tackar amning och viktminskning för det, halleluja, amen!
……eller inte…..

4 thoughts on “LCHF är att njuta

  1. “Mina bröst är gonzo” hahahah Underbart! Mina är mest deppiga. Men dom är ok om jag ligger ner och det är kallt i sovrummet. Då är dom nästan som förr. 😉

    Jag har tränat järnet i förmiddags. Nu håller jag vila i solen med en deckare.

    Ha de fint!

Leave a Reply

