Idag har jag “poddat”

20130709-123336.jpg

20130709-123905.jpg

Nu ska jag smälta att jag pratat konstant i över en timme, haha och jag som trodde jag skulle få tunghäfta…. Något som min sambo säkerligen hade velat se då jag är en tjötapa……

Är det något du undrar över förresten? Mer än att hur lyssnar du på min ljuva väderleksstämma? haha! Det kommer information snart!
Ska vi köra att jag svarar på dina frågor? Du får fråga vad du vill 🙂 så svarar jag i den mån jag kan!
Lämna fråga i kommentarsfältet!

Kramar

8 thoughts on “Idag har jag “poddat”

  1. Lyssnade på första avsnittet av LCHF-podden när jag var ute och gick idag.
    Nu måste jag ju lätt lyssna på dig så fort det kommer upp.

    Fråga va de…. Nä.. Jag tror jag har stenkoll. 😉 Eller tja. Kan man beställa motivation någonstans när den tryter? 😉

    Ha en go dag och glöm för allt i världen inte att vila stämbanden. 😉 Tack för en bra blogg som peppar när det man deppar! Kramen!

    • Härligt! Ja då jag har vilat stämbanden massor haha 🙂 nu är jag nervös istället för hur fasen jag låter och vad jag svamlade om… Men äsch då det blir säkert bra haha! Den kommer att släppas i natt 🙂
      Kramar

  2. Hej!
    Är det nån speciell app man behöver för att lyssna på din podcast? Är ny på detta med podcast så jag känner mig lite vilsen 😉 Jag har RSS Radio men det finns ingen sökfunktion där. Är det nån annan app som kanske fungerar bättre?

    /Charlotte

Leave a Reply

