Livet

God morgon min vän,

Börja din morgon med att titta i spegeln och säg till dig själv “God morgon snygging” och “God morgon mitt bästa jag”

Hoppas att du haft en fin sommarhelg?

Här har LIVET kommit mellan!
Utflykt till Borås Zoo med vänner och alla våra barn. Kalas. Stress och lite tråkigheter.

Jag skriver ofta: Det finns något positivt i allt, oavsett.
I helgen har jag velat ta tillbaka det, men idag, ny dag, nya möjligheter. Man får helt enkelt göra det bästa av situationen, vad det än gäller. ❤

Min kost i helgen har varit okej, det sitter liksom i bakhuvudet, nu behöver jag inte ens tänka och jag har koll. Jag känner mig säker på min LCHF. Visst jag har gjort några små undantag. En mjukglass, smörgåstårta (90% utan bröd) och lite choklad här och där.

20130708-073521.jpg

Det har varit en helt salig blandning av känslor i helgen och jag känner mig ganska urlakad. Men gårdagens kalas för Mormor blev fint, vår fina fina Mormor ❤ Vart hade vi varit utan dig! Fika i vår trädgård med smörgåstårta, Vit chokladpannacottapaj med rabarber curd, hembakta snickerskakor, ett par baljor kaffe och underbar sol!

20130708-073938.jpg
Det här är en ful bild! Jag glömde fotografera pajen igår innan vi la upp den. Men lita på mig när jag säger att den är kalas god!!! Recept kommer!

2 thoughts on “Livet

  1. God förmiddag fina du!
    Min helg har känslomässigt varit uppochner. Men annars har den faktiskt varit riktigt bra. Dock har jag ätit en massa glass och varit ledsen. Men nu tror jag att jag är påväg åt rätt håll med.

    • Usch då vad tråkigt att höra, hoppas du mår bättre nu! Och glass får man faktiskt äta när det är sommar 🙂 tycker jag! Ha inte dåligt samvete över det! Hoppas du får det bra i solen (?) idag! Kram

Leave a Reply

