LCHFpodden

Tidigare i veckan så kontaktade Anders på LCHFpodden mig och undrade om jag kunde tänka mig att medverka.
Jag tror jag funderade i FEM minuter sen tackade jag ja…. En kul grej! Det var väl inte själva grejen om att vara med som fick mig att tveka utan mer, va fan ska jag prata om, vem vill lyssna på mig och hur kommer jag låta??? Ska jag öva in min vädertantsröst??? Åh panik haha!

20130708-074649.jpg

Men efter att ha funderat i helgen och pratat med Anders om upplägg och vad för tankar han har med podden så känns det bra, det här ska bli kul! Jag tror det kan bli något stort den här podden!

Om du inte vet hur man lyssnar på en pod så gör du så här: du går in i podcast, klickar på ikonen affär, där du sen söker på lchfpodden. Sen hämtar du bara hem den. Ganska lätt faktiskt, jag lovar! Sen lyssnar du bara 🙂
Det finns ett avsnitt och nästa (med mig) kommer att komma i mitten av veckan.

Kommer du lyssna?
Jag kommer att prata om mig (såklart), min träning och även gå in lite extra på det här med periodisk fasta. På tisdag sker inspelning så jag hinner nog bli jätte nervös! Haha!

7 thoughts on “LCHFpodden

  1. Har också laddat ner podden o skall lyssna på den under dagens PW! Sedan tycker jag det skall bli fantastiskt kul att få höra ditt avsnitt. Kul med en röst till ett ansikte man följer:-). Lycka till! Fantastiskt bra övning inför höstens utbildning för dig!!
    Önskar dig en fin dag!
    Kram Åza

    • Nu får jag nästan prestationsångest haha! Men vad kul, ska som sagt bli intressant att se vad de gör med podden framöver 🙂 kul att få vara med från start 🙂 tack detsamma önskar dig en toppen dag! Kram

    • Nej det ska nog finnas till vilken smartphone som helst tror jag 🙂 på Iphone finns appen och så laddar man ner igenom iTunes, på Android vet jag inte. Hm måste undersöka om det går att lyssna på nätet 🙂 jag tror att de lägger upp alla podcasts på http://www.lchfpodden.se men jag vet mer imorgon, jag ska undersöka 🙂

  2. Lyssnade på LCHF-Podden i lördags. Ser fram emot spännande gäster och inlägg. Det skall bli väldigt roligt att lyssna på dig. Stort Lycka till! Spark, spark.

Leave a Reply

