Jag rullar…….

Volvo betyder ju jag rullar på något språk?! Ja ja…. Här kommer historien om Michaela och bilen!

Som du kanske minns så backade jag ju ut ur garaget för några veckor sedan och råkade på något vis göra sönder blinkersglaset på förarsidan…….

Ja….. Idag, hade jag en riktig skit morgon! För en gång skull så var barnen hur snälla och medgörliga som de bara kunde vara men jag stressade för jag var sen till ett möte, sur efter ett telefonsamtal och skrev jag stressad?
Jag skulle alltså packa in vagnen i bilen, fråga mig egentligen inte varför för jag behövde den ju verkligen inte (!!) trött mamma?! Jag lyfter upp den, snubblar nästan på ett stycke barn och katt och vips så hade hjulmuttern på vagnen slagit i glaset på bilen, blinkers/lampglaset… Det slog till precis i hörnet så självklart sprack det där helvetesglaset……

20130704-212400.jpg

Nu ska det lagas, som tur är så tyckte de nog lite synd om mig på verkstan så de fixar den imorgon….. Gött, de pengarna kunde jag haft mycket roligare för…. Bajs!

Inte så mycket LCHF mer än att jag sen resten av dagen hade en ont i magen och kunde knappt äta, jag var ju tvungen att samla mod att berätta för min älskade sambo… Ja han och bilen alltså, haha! Men han skrattade bara…. Så typiskt att jag nojat i onödigt!

4 thoughts on “Jag rullar…….

  1. Nej, fy vad trist! Jag hade också oroat mig för att berätta för min man om jag hade gjort något med bilen. Som tur var så var det han som gjorde den första revan i bilen (liten, men ändå ett litet märke som grämer honom). Jag pustade ut att det inte var jag! 🙂

    Måste fråga. Fler än du har sagt att de har haft problem att kommentera på min blogg. från Iphone och Ipad Jag undrar några saker (för att försöka lösa problemet) om du har lust att hjälpa till:
    1. När du försökt kommentera, vad händer?
    2. Går du direkt till min blogg eller vi ex. Bloglovin’? Jag har själv svårt att kommentera vissa bloggar när jag går in på dem via Bloglovin’ så det är därför jag frågar (men det är via vanlig dator och inte med Iphone eller Ipad). Går jag direkt till bloggadressen så får jag det att funka.

    Ha en bra dag och hoppas bilglaset blir som nytt igen imorgon!
    Kram Erika

    • Ja fy det där med bilar alltså 🙂 men ja tur ändå, det kunde ju vart värre liksom! Sån otur bara att det slog till i hörnet på glaset!
      Skönt där med din man 🙂 så slapp du ångesten hihi!

      Nej jag kan inte kommentera, verkar som att padda/Iphone inte kan kommentera blogspot alls längre :/ jag hade själv blogspot innan jag flyttade bloggen hit så jag vet vilket krångel du har framför dig, jag behövde ju inte försöka lösa det i o me att jag flyttade men ändå…
      Det spelar ingen större roll om jag går in via bloglovin eller “vanligt” det går inte då heller :/ det är lite olika, man skriver kommentaren och fyller i fälten men sen blir det blankt. Eller ibland blir det tomt och blankt när man väntar och ibland går det inte alls

Leave a Reply

