Att vara kock…..

Nu drar jag och jobbar, helt okej med tanke på vädret, då gör det inget att man står framför ett grillbord hela dagen! Jag gillar verkligen mitt jobb! Trivs du med ditt?
För visst är det så, att trivs man inte, stressar man undermedvetet och mår kanske tyvärr inte sitt bästa jag. Omgivningen spelar in minst lika mycket som en bra LCHF-kost!

20130630-121010.jpg
Vi hörs senare fina du, jag ska försöka hinna uppdatera lite sen med några snapshots, annars hörs vi när jag klockar ut, 21.00.

All kärlek,
Mickan

One thought on “Att vara kock…..

  1. Jag både trivs och inte trivs med mitt jobb som undersköterska på äldreboendet. Inte så utvecklande men har till viss del trevliga arbetskollegor. Men till hösten ser det ut som att jag blir förflyttad inom kommunen då jag är en av dom 10 övertaliga då en avdelning stängs ner. Så får se vad som händer.

    Hoppas du får en fin dag på arbetet.

Leave a Reply

