Att INTE hantera kalas

Den där tårtan………. En jätte fin marsipantårta!! *suck*

Jag smakade en liten bit eftersom jag ÄLSKAR marsipan och min sambo avskyr det så jag tog hans…. Åt bara en liten bit tårta precis som jag hade tänkt! Kanonbra, vilken karaktär….!

Yeah right, tills vi kom hem…….
Den där andra hemska personen jag gömmer för det mesta återvände från sin långa semester…. Jag har moffat en påse jordnötter, keso med sylt, choklad…. Jag har smakat på Polly’s kvällsmat och utöver det ätit lite mer choklad!
Jag tappade kontrollen helt!!!
Jag avskyr när det händer! För det gör ju det titt som tätt….
Bara nya tag! Men eftersom det är lätt att säga, nya tag! Så straff-belönade jag mig med en 3,5km jogg/springtur på berget i pissregn!

20130629-191626.jpg
Jag hade planerat att springa idag redan innan snedsteget så straffet blev väl att det regnar antar jag……

Nu ska här lagas mat, oxfilé….. Fast jag är inte hungrig men kan en dag som denna inte sluta tänka på mat…. Fan!

Ny dag imorgon! ❤

3 thoughts on “Att INTE hantera kalas

  1. Samma sak här. Pappa övertala mig att testa mörkchoklad för magen. Självklart blev det inget stop efter det. Bara mer och mer. Nu kämpar vi vidare.

Leave a Reply

