Bästa starten!

God förmiddag fina du,

Här har vi varit på liten utflykt med min fina morfar ❤ och så lurade han till mig att köpa fika, bakelser ville han ha! Bakelser fick han!
Jag tog en macka utan pålägg, hur lätt som helst att fika eller äta ute med LCHF! Tycker du det är svårt?
Eller när butiksbiträden tittar på dig med himlande ögon som om du är något katten släpat in? Ja för det händer ju eller hur……
20130628-085507.jpg
Det blev en ostkrämsmacka utan bröd för min del och absolut inga som helst problem att handla, kanon tycker jag! De flesta fiken här i stan är jättebra och fixar det mesta!
20130628-085645.jpg
Mysig start på en fredag! Polly & Gammel Morfar är ute och promenerar ❤ är inte det kärlek så säg!

20130628-085932.jpg

Nä nu ska jag ta tag i lite måsten innan jag ska jobba ikväll 🙂
Vad ska du göra för något i helgen?

Leave a Reply

