Åh nej…. Hurtiga familjen?!

Åh nej å nej å nej……. Vi insåg idag att vi nog är en sån där familj man stör sig på! Jag hade gjort det förut! De där jädrans hurtigbullarna!!!

Vi gillar att träna! Vi tränar ibland innan barnen vaknar, men allra mest efter att barnen somnat, just för att de ska få sin tid av oss båda. Men idag…. Ja idag for vi ju in till Skövde för att hämta mannen i familjen samt för att shoppa träningskläder båda två haha! Min käre sambo ska börja springa han också, så där blev det snygga och sköna skor med matchande outfit! Så snögger så!

Jag fick med mig två par soc shorts (!!!) hem och ett par extreme tight running
leggings och en “andas” top! Jag kommer se ut som värsta färgklicken, panglila shorts, pangblå shorts och en knall rosa top! Så inte jag! Helt galet jag började prova strl 40 men fick skicka älskling att hämta 38or, de var också för stora (??!!!) så det blev ett par 36 (!!!!) hem, jag är helt galet själaglad så det spritter i hela kroppen!

När vi kom hem så lade vi stora barnet, lät lilla barnet leka med moster och åkte för första gången sen Scott fötts ner till gymmet samtidigt! Helt galet det måste varit över ett och ett halvt år sen, vi “skiftar” ju alltid vår träning.

20130627-230321.jpg
Igår körde jag verkligen på, lika bra att va effektiv när man ändå är där.

Förstår mig inte på folk som åker till gymmet för att stå och tjöta skit eller bara vara en utfyllnad! Eller än värre…… De där som sitter kvar på maskiner i evigheter………..

Nä svetten ska lackas innan man åker hem 🙂

4 thoughts on “Åh nej…. Hurtiga familjen?!

  1. Ja, men vad är det med människor som sitter på maskinerna och klämmer mer på telefonerna än vad de använder maskinen. Sen lufsar de vidare. Jag blir så sur och vill bara gå och säga åt dem att skynda sig. Eller de som till och med pratar i telefon medan de försöker träna??

  2. Bilder på kläderna är ju ett måste fina du! ❤

    Förstår inte heller det där med att snacka eller pilla på telefonen på gymmet. Man ska SVETTAS!

    Hoppas du får en underbart fin dag!

  3. Å folk som använder maskiner till att stretcha på? Hallå, man ska väl träna musklerna på dom!! Det finns tomma ytor för just stretching!! Det är ju så härligt att svettas, för då vet man att man gjort nytta för kroppen!!

Leave a Reply

