Belöningshopping?

Är du som jag en tidigare belöningsätare som nu mer får en kick i att belöningshoppa???

Idag har www.avanna.se öppet hus i sin lilla shop!

20130627-135817.jpg
Bilden är Annas och jag har lånat den rakt av 🙂 ooops!

Jag ska ju investera i ett par nya gymbrallor idag, vad passar då inte bättre än en matchande top i supersuperkvalité? Nu använder jag ju inte bara mina Avanna-kläder till gymmet, det vore en skam, jag har dem även till mina smaljeans lite halvt istoppat!

Vilken tror ni jag valde???

20130627-140059.jpg

Så svårt!!!
Jag älskar peppande texter på mina toppar/linnen, kolla här bara!

20130627-140141.jpg
Eller här…..

20130627-140157.jpg
Snyggt eller hur! Känns så passande i och med att jag sliter som ett djur och du också kan jag tänka mig?

Därför har jag idag lyckats skaffa Dig, fina du, en fraktfri rabattkod! Ange bara KOSTOLOGIK i kassan! Den gäller fram till lunch imorgon!
Shit vad jag är bra eller?! 😉 Säger som Anna Haeggman ödmjukhet är inte min grej (ibland!) hihi!

Man behöver belöna sig ibland för att orka tuffa vidare! ❤
Det ska man absolut INTE ha dåligt samvete för……!

Leave a Reply

