Midsommar i bilder

20130622-182525.jpg
Min sambo var grillmästare!

20130622-182551.jpg
Mumsig mat!
Vi hade knytkalas och det bjöds på kassler, grillad kyckling, grillad karré, grillad fläskfilé, grillad korv, köttbullar, färsk potatis, sallad, hemmagjord coleslaw, Västerbottenpaj, såser, gräddfil, gräslök, sillar, bröd och smör, ostar och lite annat gott!

20130622-182831.jpg
Vi flyttade in oss i garaget och intog vår dessertbuffé där! Jordgubbspannacottapaj, Vaniljparfait med Rabarbercurd och jordgubbstårta!
Det var så murrigt och mörkt så blev inga snygga foton alls. Så jag bjuder på två av det finaste jag har!

20130622-183021.jpg
Vår älskade dotter ❤

20130622-183046.jpg
Vår älskade lille son ❤

Och världens bästa vän, Louise knäppte detta foto på mig ❤

20130622-183148.jpg

En härligt blöt svensk midsommarafton!

4 thoughts on “Midsommar i bilder

    • Åh tack snälla rara! Hoppas ni haft en fin midsommar?
      Jag förstår inte, varför jag inte kan kommentera på din blogg :/ fina midsommarbilder och blommorna i håret var jätte fina!

      • Använder du kanske Iphone? Har hört att det är problem att kommentera från Iphone. 😦

        Har hört att om man skriver kommentaren någon annanstans och kopierar in det så ska det fungera, men jag har inte Iphone själv så jag har inte testat.

        Funderar på att byta till WordPress, men det ska finnas tid att sätta sig in i allt och flytta bloggen så det blir nog inte riktigt än… men tanken finns.

        Kram Erika ♥

      • Ja det är nog tyvärr där felet ligger då, paddan eller Iphone är det som används allra mest. Jag ska testa göra så 🙂
        Nej det är ju tid man ska ha och jag antar det är så hos dig som hos mig att tiden knappt räcker till 🙂 kramar

Leave a Reply

