Midsommar Klänningen?

Vilken tror du det blev?

20130621-151804.jpg
Jag frågade på instagram och fick sjukt många och brokiga svar! 🙂

Jag köpte den första till just Midsommar, men jag gillar verkligen inte delen över bysten, för högt sittande, bildar påsar under dem… Jag är 27 inte 47…..! Den andra är en gammal RiverIsland klänning som jag älskar urringningen på men den känns för vardag…. Ja det är ju den andra också egentligen…. Fan…. Vilket dilemma eller?!

20130621-152039.jpg

Leave a Reply

