Glad midsommar I

God fågelkvittermorgon min fina vän,
Hur känner du dig idag? Pigg och fräsch? Som en midsommardröm? Eller mer som ett myggätet ben?

Jag är pigg och glad, pigg kanske var att ta i, men jag är på topp! Vågen Berra samarbetar med mig, min kost är det som går lättast, jag har blivit lite nonchalant i hur jag äter och dragit ner lite på mitt fettintag, vilket verkar funka kanon för mig!

20130621-082150.jpg
Den här bilden är inte den bästa! Men jag älskar klänningen, jag älskar mindre mycket att min byst är numer mega liten och drar 38/36 över dem… Men hellre liten byst än massa övervikt!

Jag älskar den där gröna klänningen, hade den på mig på stan igår, kände mig fräsch! Tills…… Jag såg hur jävla genomskinlig den var!!! I ett skyltfönster!! Det reflekterade liksom och jag såg mina trosor genom klänningen i skyltfönstret!! Ja ja, tur ja hade ett par “snygg-trosor” på mig och inte de där fula men ack så sköna mameluck-sakerna som ligger längst in i lådan….. Eller ännu värre: Komando! Haha!!

Leave a Reply

