Rabarberdessert

God förmiddag kära du,
Mår du bra? Taggad inför midsommar?
Vad ska ni hitta på för roligt?

Sitter du kanske inne på ett toppen recept?

Jag testade att göra rabarbercurd igår!

20130620-091445.jpg
Det blev så gott! Recept kommer att komma!
Jag lät min sambo och Linnéa provsmaka den med socker och så provsmakade jag och Mikael (som även han äter LCHF) den som var sötad med stevia, det gick hem!!
Nu ska jag förbereda vaniljmousse till botten, som jag ska servera imorgon på vår dessertbuffe 🙂

Leave a Reply

