Har du ångest?

…….Tycker du att det är jobbigt med högtider? Sväller du upp av bara tanken på festmat?

Gör inte det!!!
Nu vet inte jag hur du och din familj brukar fira midsommar men jag har sedan barnsben, 14-15 års åldern där nånstans firat med samma gäng. Plockmat….! Självklart var det mer en slags spritbuffé under tonåren men de senaste 5-7åren har vi haft knytkalas!

Hur lätt som helst! Olika kött, sallad, såser, desserter osv. Du kan helt välja själv!
Det finns mat till alla!
Jag kommer imorgon att äta precis som vanligt! LCHF det vill säga!! Jag kommer att unna mig frukt i form av rabarber och bär i form av jordgubbar, jag kommer även äta dessert som är steviasötad och sedan kommer jag dricka rött vin, några Magners och jag kommer inte må det minsta dåligt för jag har gjort ett medvetet val! Bra mat och lite alkohol! Nam nam! 🙂

20130620-163657.jpg

Gör det inte krångligare än det är, LCHF är lätt!!

Leave a Reply

