Wear your clothes….

….. Don’t let your clothes wear you!

Jag tog upp för inte så längesen att jag tycker man ska ta tillvara på sina kläder! Många av oss har den där klänningen…. Eller den där skjortan….. Eller de där skorna som vi bara ska ha på kalas! Hur ofta går man på kalas där man sen tar på sig det där plagget???

Bär dina kläder med stolthet oavsett storlek!!! Bär dina finaste kläder den mest ruttna måndagmorgon och känn dig som en kunglighet!

20130618-184502.jpg
För vet du, känner du dig snygg, fräsch och het så kommer det att smitta av sig! Folk kommer tänka: Damn…. Hon/han va snygg!! Eller shit vilken utstrålning!

Jag skulle “bara” på promenad med mina Mamas och barnen idag, men jag kände mig riktigt snygg och fräsch! Ett par uppvikta riktigt pösiga militärbrallor från River Island med en snygg enkel tunn blus nedstoppad från Rut m.fl och sen ett par slappa tofflor, ett bälte och ett par brillor! Vet ni jag var dessutom okammad och osminkad, men tror ni någon tänkte på det? Nej…….

20130618-184823.jpg

Vet du, jag har dessutom alltid velat ha en snygg hatt, så nu har jag investerat i en vit och den ska bannemig bäras….

Om du känner dig snygg, då är du det, oavsett vad andra tycker!!!

Du är snyggast, starkast och vackrast, glöm inte det om det är tufft eller om du känner dig fet en fet-dag! Ja, för dem har vi ju alla eller hur….

All kärlek, Mickan

20130618-191340.jpg
Jag och min hatt!

Leave a Reply

