Snygg året runt!

God Morgon snyggaste versionen av du,
Mår du bra? Tänk vad lite sömn kan göra, jag mår prima efter en hel natt sömn och ett svettigt träningspass igår! Kondition och core-övningar.

Varför ska du vara ditt smalaste, snyggaste jag på sommaren?
Överallt, speciellt sociala medier så ser vi HELA tiden, toppa sommarformen, bli snygg och smal på 4 veckor, beach2013 osv. Varför är det så?

Jo det ska jag berätta för dig, vi vill se som snyggast ut på sommaren för det är då vi är som mest nakna och avklädda. Vi visar hud! På vintern kan man ju med fördel gömma den lite större kroppshyddan under en stor bullig tröja och vips så har fått minst 10kg gratis. MOTSATT EFFEKT! På med massa scarfar och vips har vi dolt dubbelhakan MEN skapat en illusion av ett kortare, tjockare ansikte….. Känner du igen dig?

20130618-070642.jpg
Titta bara vilken klotform man får av saker som täcker… I det här fallet en svart scarf och en jacka med hög krage. Varmt och skönt, ja något otroligt! Snyggt och smickrande? Not so much!

Var ditt snyggaste jag året runt!!! Jag lovar dig du kommer må så mycket bättre mentalt om du kämpar mot att vara ditt snyggaste, bästa jag varje dag!!!

Varför ska man pina, slita och kämpa från januari och framåt så man är i form och som snyggast på sommaren? Så fort hösten kommer så släpper vi ramarna och lagrar på oss till nästa januari där vi åter igen suckar över att vi behöver börja om?

Jag ska nu mer hålla min form året runt! Hur gör du?

20130618-071438.jpg

Jag tänker fortsätta äta min goda mat även i sommar, jag tänker njuta av livet men jag tänker inte frossa i massa onödig skit så att allt slit är ogjort!
För jag har kommit långt, jag och min kropp efter 2 megatäta graviditeter! Jag förbryllas av vad våra kroppar klarar! Jag är stolt över min, var det över din också!

20130618-072000.jpg

4 thoughts on “Snygg året runt!

  1. Hej! Jag starta min nya livsstil med Lchf idag. Men jag undrar om det är ok att dricka fun light? Jag tycker det är så otroligt gott så tänkte kolla med dig. Följer dig på instagram och här på din blogg och tycker du kommer med fantastiska recept och tips!
    Tack för en bra blogg 🙂

    • Tack Emma vad roligt 🙂 ja du kan dricka fun light 🙂 det beror ju lite på hur det triggar dig, om du överäter sedan för att du druckit något sött, du får testa dig fram, det finns ju både stevia-sötad och annan, jag dricker inte fun light men det är för att jag inte gillar det 🙂 kram och lycka till med ditt 🙂

Leave a Reply

