Sömn är viktigt för att fungera som människa

Hej fina du, hoppas du har sovit bättre än vi gjort här i 65:an.

Lillkillen är som en prickigkorv på hela kroppen och kulmen var nog igår och natten, för här har vi inte sovit mkt, 03.40 gav jag upp och planterade oss på soffan. Fy fan vad man känner sig maktlös när de små är sjuka. Ändå kan jag inte hjälpa att sucka över min förlorade sömn och jag ser inte fram emot min 30timmars jobbhelg som börjar ikväll. Men det är bara att bita ihop 😉 jag får se fram emot måndag och vila, för det är väl så många ser det…. När man är föräldraledig, då är man ju “bara” hemma och slappar….

20130614-112523.jpg
Jag är allt annat än vacker och fräsch idag, mer som en walking dead-zombie, inget lite smink kan fixa och ett par baljor kaffe hoppas jag!

20130614-112639.jpg
Samlade lite ork förut och gjorde ungspannkaka till familjen, så de har mat imorn när jag jobbar 🙂

Vilken dag….. Haha! Nu blir det verkstaden med bilen….. Jag var lite disträ när jag backade ur garaget härom dan och råkade backa in i dörren med blinkersglaset…. Typiskt!

Leave a Reply

