Träningsvärk…..

God morgon vackra du,

Startade min vid strax innan 05. Yeay! Fortsätter det så här måste jag klippa mina kvällar korta för sömn behöver jag ju….

Jag har underbar träningsvärk i HELA magen och baksida lår! Vi var ganska effektiva igår på gymmet jag och min gumma 😉

20130613-081530.jpg

Uppvärmning i form av intervaller och jogga. Tabata 20/10/8 planka, 30×2 crunch, 30×2 flutterkicks, 30×2 knees up crunch, 30×2 crisscross, 30×2 legs lower, 30×2 heel crunch, sen planka tabata 20/10/8, lite rodd/chins/dips 16/12/8, statisk ben 20/10/8, lite hantlar och sen snabba intervaller på löpbandet igen, avslutade på level 13 utan problem, härliga kondition och mysiga svett!!
Det enda trökiga när man springer intervaller är att vi blir så förbannad pissnödiga!! Nackdelen när man fött barn haha! Kanske ska lägga in lite knipövningar i vårt schema eller vad säger du Linnéa? 😉

Som du ser så körde vi igår ett pass du till större delen kan köra hemma om du inte hinner ta dig till gymmet 🙂

Hur gör du med din träning? Gym, hemma, extrem, medium, lätt, vardagsmotion?
All rörelse för kroppen är bra rörelse!

6 thoughts on “Träningsvärk…..

  1. Haha ja vi får göra som Susanne Lanefeldt, kniiiip!!
    Hahaha! Sen att det kanske är röven hon menar är en helt annan femma 🙂

Leave a Reply

