Tack och lov……

Att denna dagen snart är till ända!

Pust & stön! Jag är helt totalt utfläkt i soffan just nu, pumpande huvudvärk, way to big shorts, trosorna skaver och bhn har jag kastat av mig!

Jag har många gånger undrar hur det är att vara känguru-mamma! Nu vet jag. Bära, bära, bära! Jag har tackat mig själv för att jag investerat i gymmet flertalet gånger idag! Helga vare armmuskler! Den mentala biten får jag nog jobba på, jag tycker det är jobbigare med sjuka barn än att bli sprutlakerad med katrinplommonpurébajs! Det du……

20130613-200813.jpg
Mammas älskade prins, måtte du vakna kry imorn, gärna med sovmorgon då mamma ska jobba kväll! ❤

Annars har det rullat på, bakat ost & skinkpaj, fixat studentfrisyrer, redigerat, postat, kramar mormor & morfar och nu…. Ja nu kanske ja skulle resa på mig å rätta te mitt trosskav och sen njuta av att barnen sover och sambon gymmar!

20130613-201028.jpg

Leave a Reply

