Tidig start!

Hej fina du,
Njuter du av solen eller regnar det hos dig?

Vi är numer en familj där 50% är vakna redan vid 5-snåret (inte frivilligt från min sida, haha). Fördelen är att man hinner en del, eller ja, borde hinna en del.
Jag har iallafall hunnit köra igenom ett hemmaträningspass, vi har varit i lekparken med mina Mamas och barnens kompisar, handlat, bakat, lagat lunch, ätit osv osv.

Kanske att man är ganska effektiv ändå! Lunch måste vara bästa på dagen! Idag bakade jag kesobröd och förberedde min middag, en kick ass god soppa som det kommer recept på senare!

20130611-130416.jpg

Nu håller jag tummarna att barnen ska sova middag så jag snart kan berätta för dig om fruktos och vårt immunförsvar 😉

Leave a Reply

