Att grilla och njuta av livet

God “ont i huvudet” morgon,

Igår kväll så grillade vi tillsammans med Anna och Stefan, så mysigt! Vi premiär åt ute på altanen, drack vin, öl, lyssna på musik, tjöta skit och njöt till sena timmen.

Igår hade jag lite av en “ät&drick-vad-jag-vill-dag” det blev inte så mkt “skit” ändå, en Kilkenny (!!) så otroligt gott och några pringleschips, sen var det liksom bra. Så skönt!

20130609-102157.jpg

Det slank ner en hel del rödvin och jag klarar verkligen inget längre, från att ha varit en erfaren “party-prinsessa” på Irland, för tro mig jag har både på gott och ont, festat fruktansvärt mkt i mina dagar till att nu vara en ansvarsfull småbarnsmamma som blir knackefull på tre glas vin 😉 jag har nolltolerans nästan efter nästan 3 år utan någon alkohol, jag får huvudvärk och illamående på en gång, haha! Jag hatar att vara bakis mer än något annat så det händer inte så ofta. Tur man inte är frossar-hungrig som bakis!

Det var så gott igår, hemmagjord coleslaw, sallad, vattenmelon, Rydbergs basilika & tomat-bearnaise, körv, kyckling, grilloumi/halloumi och annat gottit!

20130609-102834.jpg

Leave a Reply

