Att få vågen att stå still

God morgon min vän,
Har du klämdag idag?

Jag har de senaste dagarna försökt att få vågen att stå still. Jag vill landa lite innan jag går ner mer, låta kroppen få en paus.
Jag har ökat lite av mitt kolhydratintag, jag hat nu legat runt 30-50gr/100gr det senaste två dagarna vilket jag inte räknat visserligen, men lite nonchalant sådär. Jag har inte rör mig ett gram vare sig upp eller ner på vågen, perfekt!

Nu blir det slitgöra, vi har saker att köra till tippen här hemma och lite annat pyssel innan jag åker och jobbar ikväll.

20130607-100948.jpg

Leave a Reply

