Fantastisk dag!

Vilken fantastisk dag!
Vi spelade som sagt brännboll halva dagen, vi knatade hem i lagom tid att barnen behövde sova.
Vi har njutit av balkongmys, massor av sol, barnen har badat i minipoolen som snälla farmor var här med, kan inte fatta att jag glömt köpa pool i år!
Lillkillen avskyr vatten och vår lilla tjej fullkomligen älskar det!

Tänk om vi kan få en sån här underbar sommar! Till och med jag som förr sett fram emot hösten, tyckt det är jobbigt att ens tänka tanken attspendera timme efter timme med att flöta sol, önskar faktiskt inget hellre än att det blir en varm och skön sommar!
Jag vill njuta av mammaledigheten med mina barn till fullo, brun är jag redan och kläderna behöver jag inte ha nån större ångest över, jag börjar ju komma i det mesta! Tack LCHF!!
Nu längtar jag till midsommar så jag kan använda min vita boho-klänning, jag köpte för ett tag sen, om jag inte hittar en annan med snyggare urringning….. och ha blommor i håret tillsammans med min dotter! ❤ Äta god mat, dricka gott och bara njuta!

Vad ska du och din familj göra på midsommar? Blir det LCHF hela vägen eller tänker du “unna” dig?

20130606-201920.jpg

Ikväll blev det nötfärsburgare gjorda på grillen, grillad chili Halloumi, sallad, avokado och bearnaise! Mums så gott!!!

Nu ska jag och min blivande man mysa lite på balkongen igen haha! ❤

Leave a Reply

