En sen matkväll

God morgon min vän,
Hur mår du denna nya vecka?

Jag ser det som en nystart, ny vecka, nya tag!
Jag har lite planer vad gäller matlagning, hemmet och träning.
Ja just det, det där med träning! Denna veckan är det min tur! Jag kom ju inte iväg en enda gång förra veckan som gräsänka!

Igår blev det mat sent på jobbet, as per usual! Det måste vara det jag ogillar mest, jag gillar inte äta efter 20. Jag sover som en kratta och det känns som jag lagt på mig minst 20kg innan jag hoppar i sängen, jag är hellre lagom tom i magen när jag ska sova!
Gillar du att äta sent?

20130603-084738.jpg

Förra veckans dåliga sömn börjar komma ikapp mig, sjukt seg i starten idag!

20130603-084848.jpg

Leave a Reply

