Träning!

Jag lovade ju att slänga upp lite träning.

Ett av passen jag och Linnéa brukar köra på gymmet är det som följer. Som småbarnsmamma är det perfekt, det går snabbt och vi är färdiga på under 60min.

Värm upp med PW/jogga i 10 min.
Tabata intervaller i 1 eller 2 set. Gör du ett, jogga resten. 20min totalt löpband.

Övningarna vi gör beror lite på vad det är för dag. Här är grunderna vi kör efter.
16/12/8 i repetitioner samt höjning på vikt efter varje rep.

Framsida och baksida ben, triceps, biceps, chins, dips, rodd, latsdrag, mage, situps, squats, hantlar, planka och statiskt, avslutar med benpress.

Jag fastnade med massa fotojobb ikväll så jag lovar, jag ska försöka hinna lägga upp hela programmet imorgon. Det här är bara i stora drag. Det kommer komma mer specifikt.

Nä nu måste jag sova, imorgon är fullspäckat! Mamma på heltid samtidigt som jag ska tackla robotreparatör, fotografjobb, restaurangmöte, redigering, matlagning osv 🙂 fullt ös med andra ord!

20130527-235650.jpg

Det börjar ta sig! Jag gillar’t! Jag vill inte ha jätte muskulösa armar men jag vill gärna ha lite definition och gärna bort med gäddhänget! 😉

Leave a Reply

