Gräsänkevecka

God eftermiddag kära du,
Här går det i ett! Jag är dessutom gräsänka med barnen hela veckan, jag lär ha händerna fulla så att säga haha!

Vi började dagen med att köra älskling till tåget, sen hem och ringa massa samtal om den krånglande gräsklipparrobotsaken…. Sen lekparken i några timmar! Allt för att trötta ut barnen så mamma får nån timme till sig själv på eftermiddagen 😉

20130527-153738.jpg

Hej och hå, jag behöver städa, leka massor, laga mat, tvätta och mellan detta behöver jag jobba lite, jag avskyr att ha oarbetade och ogenomgångna foton på hårddisken! Det är nästan värre än att va hungrig!

Jag har dessutom tillsammans med Anna på @annaslchf inlett en vitkålsvecka. För skoj skull ska vi äta smörstekt vitkål med kött/fisk/fågel hela veckan och PF på det 🙂 haha!

20130527-154042.jpg

Det här ändrar inget i mitt Matschema, jag kommer ligga under 10 dessa två dagar som är kvar 🙂 och senare idag får ni även träningsschemat!

Leave a Reply

