Min morsdag

Fick så fina blommor av min familj, fick den redan i fredags så jag har kunnat njuta av dem hela helgen! Underbara älsklingar!

20130526-162800.jpg

Sen fick jag även en tatuering av dem ❤ jag har en fruktansvärt hemskt jävla ful fylle-tatuering (hur tänkte jag där???) på min fot och den ska jag täcka över med en fjäder. Likt något sånt här

20130526-163101.jpg

Idag har vi blivit bjudna på plocklunch och fika hos kära svärmor och svärfar, mums! Jag skrev ju härom dagen att jag skulle börja använda lite av min garderob som inte är jeans m.m så så här blev det idag! Jag snabbsydde in klänningen i ryggen innan vi gick, den var alldeles för stor, är fortfarande lite stor i resåren men det fixar jag en annan dag 🙂

20130526-163351.jpg

Jag är evigt tacksam att jag har så fin familj! ❤

3 thoughts on “Min morsdag

  1. Asså jag måste bara fråga vart de där fina köksporslinet kommer ifrån?? Jag tänker på den där turkosa ugnsformen tillexempel 😉 hihi kram

    • Tack hihi 🙂 nån är köpt på unnadei här i stan, gerbera tror jag märket heter, resten är hem o hobby 🙂 jätte bra kvalité till en tredjedel av priset i stan 🙂

      • Ja jag ääälskar Hem och Hobby!! Man kan verkligen fynda där 😉 dom hade en väldigt fin serie tallrikar nu som jag är lite sugen på också..
        Jag misstänkte nästan att det var från Unnadei, antingen där eller Rice’s ugnsformar. Men jag svimmar typ av vissa priser på Unnadei haha!

Leave a Reply

