Dag 7 av 10 Matschema

God kväll fina du,

Haft en bra dag?

Imorse for jag iväg till gymmet, vi körde ett helkroppspass. Vi håller på och finslipar träningsprogrammet lite så det dröjer nån dag till eller två 🙂 men sen kommer det komma upp här, när jag är helt nöjd.

Jag tränade på tom mage, som sig bör var energin på topp och jag bröt fastan vid 13 hemma hos kära svärmor. Till lunch serverades bl.a. rostbiff, skinka, avokado, brie, röra, grönsaker, frukter, bröd och kaffe. Så gott med plock, är ju toppen, kan man ju välja själv 🙂
Till efterrätt bjöds det på rabarber/äpplepaj och Philadelphiaglass, den glassen är to die for!!

Jag var för upptagen med att äta så det blir bild på kvällens istället!

20130526-231856.jpg

Nu ikväll åt jag smörstekt vitkål och rödlök med lax och Rydbergs chili bearnaise. Möms!!!

20130526-231916.jpg

Jag ligger runt 9-10kh idag.

Leave a Reply

