En lördagsmorgon

God morgon underbart fina du!
Hoppas du sovit gott och ser fram emot att ha en fin dag framför dig!

Här har vi (jag & barnen) varit ute på en 50min PW, handlat, lekt lite lekpark och nu blir det snart frulle 🙂

Mysigt!

20130525-093035.jpg

Idag blir det en liten road trip med lillasyster och älskade morfar ❤

20130525-093131.jpg

Maten på jobbet igår var ingen lyx direkt och sent blev det också, fast det räknar jag ju alltid med när jag jobbar 🙂 vid 22.00 åt jag min middag… Coleslaw, kyckling, hotmajjo och lite sallad 🙂

20130525-093305.jpg

Jag hamnade tillslut runt 6gr kh den dagen, vilket känns ok.
Nä nu ska jag fixa lördagsplocksfrulle till älskade familjen! ❤

Leave a Reply

