Dag 5 av 10 Matschema

Hej min sköna böna, hur säger man till en man??

Jag ska jobba ikväll, det är fredag och den spenderar jag alltså på jobbet 🙂

Så än så länge så får du mitt Matschema för idag!

Jag fikade med mammorna och barnen på stan, åt en smörgås utan bröd 🙂 mums! Kyckling, sallad, Philadelphiakräm och en kaffe.

20130524-145922.jpg

Jag köpte med mig en caesarsallad hem till lunch, utan krutonger!

20130524-150034.jpg

Har du svårt att äta ute? Jag tycker faktiskt inte att det är något större problem alls 🙂

Så här ser mitt intag alltså ut idag, jag ligger runt 4gr eftersom jag inte ätit några nötter alls idag. Sen ska jag äta ett litet mål mat innan 20.00 på jobbet. Blir nog kyckling med vitlökssmör.

20130524-150215.jpg

Jag uppdaterar senare ikväll när jag vet vad jag åt sista målet.
Idag skippade jag kokosfett i mitt morgonkaffe, jag får se hur jag känner imorn 🙂

20130524-150329.jpg

Leave a Reply

