Att få må bra

Vet du, jag har bestämt mig! Jag ska sluta luffsa runt i jeans och linne typ jämt! Jag har faktiskt en helt okej garderob som jag nu dessutom kommer i 80% av plaggen. Jag stod och studerade klänning efter klänning tidigare i veckan och tänkte, när fan ska jag använda dem? Hur ofta går vi på kalas?

Nej nu tänker jag ändra attityd! Jag tänker va en snyggmorsa varje dag!! Alltså jag tycker jeans å linne är snyggt också men inte jämt! Jag ska klä mig som om jag ska på kalas flera dagar i veckan! För visst är det så att känner man sig snygg så mår man bättre! Dessutom när jag har kläder så ska jag bannemig använda dem hur jag vill och när jag vill! Jag slängde idag upp den här bilden på instagram:

20130524-130738.jpg
Med hashtaggen #wearwhatyouwant och #användgarderoben

Varför jag sitter ner? Jag satt och klädde på Polly på golvet 🙂 sen så var spegeln så jädrans skitig längre upp haha! Den ska alltså putsas i helgen 🙂

20130524-130934.jpg

Ja du ser precis framför näsan på mig! Undra om jag nyst eller nått? Haha!

Jag matchade detta med pilotbrillor, en grön armyjacka i midjekortmodell och ett par slappa bruna boots 🙂 klänningen är faktiskt en strandklänning från Lindex som jag bodde i som gravid. Men nu har jag flyttat ner bältet lite och kan använda den även nu! Najs!

Varför gör inte du samma sak min vän, prova att klä dig fint, klä dig för dig själv och inte för någon annan! Jag lovar, du kommer må så bra ❤

2 thoughts on “Att få må bra

  1. Absolut! Kläder ska användas, inte hänga i garderoben.

    Jag har varit expert på att “spara” på alla kläder, vilket har resulterat i att flertalet snygga kläder aldrig blivit använda. Så synd!

    På måndag åker jag till jobbet i festkläder! 🙂

    Trevlig helg!

Leave a Reply

