Sola ute eller solarium

Idag kom en rolig överraskning på posten! Jag har fått äran att bli sponsrad av Svensk Hälsokost, jag ska alltså testa deras betakaroten tabletter i 30dagar! 🙂 så himla roligt!

20130523-151659.jpg

Jag älskar att vara brun, jag tycker det är snyggare med brunt fläsk än vitt, punkt slut. 😉

Jag har dock ingen ro att ligga ute och pressa pressa pressa dagar i ända, när solen är framme! Hur i himmel ska man hinna det med två små älskade yrväder?! Jag får mycket sol eftersom vi är ute nästan hela förmiddagarna, men jag solar faktiskt solarium. Det är för mig min kvalitets tid! Jag får 20-30minuter helt för mig själv, jag hinner samla tankar, tänka ut recept, fundera och reda ut i min skalle. Jag vet att sola solarium inte är det optimala, men för mig är det en stund av stillsamhet! Gärna lite Anton Ewald, Mando Diao eller Mumford & Sons i lurarna och jag är i himlen en stund!

Solat du solarie?

Jag kommer nu att äta dessa tabletter en gång om dagen och sedan utvärdera hur jag tycker de funkar! 🙂 ska bli spännande! Tack till Svensk Hälsokost och nu har jag surfat runt lite på deras sida, det finns mycket nyttigt och roligt att beställa! Lika du också!

Leave a Reply

